NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Vybrali jsme pro Vás nejčastěji pokládané otázky našimi hosty

1. Jak mohu rezervovat svůj pobyt:

Nejvíce možností naleznete na www.spindlerovabouda.cz/rezervovat - zde naleznete nejrůznější typy pokojů, stravy, služeb a můžete si zde navolit to, co Vám nejvíce vyhovuje, včetně různých stornopodmínek a platebních podmínek. Pokud nemáte tuto možnost, můžete samozřejmě i přes náš email info@spindlerovabouda.cz.

 

2. Jaké jsou možnosti ubytování v hotelu Špindlerova Bouda?

Hotel Špindlerova Bouda nabízí různé typy pokojů, které jsou umístěny ve dvou budovách – hlavní budova (zde se nachází restaurace i wellness) a dependance (vzdálena cca. 100 metrů od budovy hlavní).  Dependance je cenově zvýhodněná, i když pokoje jsou vybaveny stejně jako na budově hlavní. Více https://www.spindlerovabouda.cz/pokoje.

 

3. Jsou v hotelu Špindlerova Bouda možnosti stravování?

Ano, hotel disponuje prostornou restaurací, kde si můžete pochutnat na české i mezinárodní kuchyni. Jídla jsou připravována převážně z lokálně dostupných surovin.

Hotelový host:

Váš pobyt můžete zakoupit se:

Snídaní (7:30-10:00 hodin)

Polopenzí (snídaně + večeře), večeře 18:00-20:00 hodin

Plnou penzí (snídaně, oběd, večeře)

All inklusive viz. https://www.spindlerovabouda.cz/allinclusive

Snídaně a večeře jsou servírovány formou menu či bufetu – dle obsazenosti hotelu.

 

Passant (host nebydlící v hotelu):

Pro nehotelové hosty je restaurace otevřena od 11:00-22:00 hodin. Vaříme do 21:30. Lze si také zakoupit snídani – na hotelové recepci. Pokud si chcete dát pouze kávu či nějaký nápoj na občerstvení v době snídaní, využijte našeho lobby baru.

 

4. Jaké wellness služby hotel Špindlerova Bouda poskytuje?

Hotel nabízí relaxační centrum s bazénem a saunou, párou a vířivkou, které je otevřeno denně od 09:00 do 21:00 hodin (v mezisezoně si vyhrazujeme právo otvírací dobu upravit, informace získáte na hotelové recepci). Hoteloví hosté nemusí wellness rezervovat předem. Naopak masáže, čím dříve rezervujete, tím lépe. Pro více informací prosím navštivte sekci https://www.spindlerovabouda.cz/wellness .

 

5. Můžu si vzít s sebou na hotel i svého domácího mazlíčka?

Ano, po předchozí domluvě je možné ubytování s pejskem. Za mazlíčka je účtován poplatek 400,- CZK / noc a vratná kauce 2.000, - CZK. Pejska je možné si vzít s sebou na pokoje typu Standard.

 

6. Jaké jsou možnosti parkování u hotelu Špindlerova Bouda?

Hotel poskytuje parkoviště nejen pro hotelové hosty, ale i pro nebydlící klienty přímo u budovy. Lze zde parkovat motorkou, osobním vozem, karavanem či autobusem. Pro autobusy platí povinnost rezervovat si parkovací místo předem, pro karavany jej doporučujeme také. Rezervace parkovacího místa pro hotelové hosty není nutná.  Hoteloví hosté mají parkování zdarma po dobu pobytu, ostatní ceny dle platného ceníku zde: https://www.spindlerovabouda.cz/parkovani .

 

7. Jaké jsou možnosti dopravy na hotel Špindlerova Bouda?

Pokud nechcete či nemůžete vyjet k nám na hotel vlastním vozem, doporučujeme využít autobusové spojení ze Špindlerova Mlýna přímo k našemu hotelu s frekvencí dle sezon až 1 x za hodinu. Jízdní řády naleznete například zde: https://sluzbyspindleruvmlyn.cz/jizdni_rady.html . Zde najdete také zimní jízdní řády skibusů.

Pokud jedete vlastním vozem, v zimním období mějte prosím připraveny řetězy, které při zhoršené sjízdnosti zcela jistě oceníte, a navíc je u vjezdu do národního parku příkazová značka😊

 

8. Jsou v hotelu možnosti pro pořádání kongresů nebo školení?

Ano, hotel disponuje kongresovým centrem schopným pojmout až 100 osob divadelním uspořádáním. Nabízíme také širokou nabídku programů, teambuildingových aktivit, catering pro Vaši akci. Hotel lze využít i pro pořádání nejrůznějších setkání, oslav, menších koncertů, školení. Máme bohaté zkušenosti a rádi Vám poradíme. Více informací https://www.spindlerovabouda.cz/akce . Poptávky a případné dotazy zasílejte na sales@spindlerovabouda.cz.

 

9. Jaké aktivity nabízí hotel pro sportovní vyžití?

Hotel nabízí v letním období tenis, basketball, volejbal ( rezervace na hotelové recepci ) na čerstvém horském vzduchu a v blízkosti jsou i další možnosti pro turistiku, cyklistiku.  U hotelu se nachází také půjčovna koloběžek. V zimním období se nachází v blízkosti hotelu sáňkařská dráha, malý vlek Malý Šišák (informace o provozu, vstupenkách https://www.sankarska-draha.cz/ a https://www.sankarska-draha.cz/lyzarsky-vlek/ . Dále je možné ve spolupráci s naším partnerem Yellow Point využít jakékoliv jejich aktivity (adrenalin park, půjčovna lyží, lyžařská škola, čtyřkolky, přemostění, …..) a pro naše hotelové hosty máme slevu 15%. Kartičku na slevu a více informací získáte na hotelové recepci.

 

10. Jaké jsou check-in a check-out časy v hotelu Špindlerova Bouda?

Standardní čas check in je 14:00-20:00 hodin. V případě, že se zdržíte, prosím informujte včas naši hotelovou recepci. Pokud máte na příjezdový den rezervovanou polopenzi a zpozdíte se, můžeme Vám připravit studenou mísu, pokud nám toto dáte vědět minim. 5 hodin předem. V případě že tuto informaci nebudeme mít, polopenze v daný den propadá bez náhrady.

Check out je možný v čase: 7:30-10:00 hodin. Pozdější check out řešte prosím přímo na místě s hotelovou recepcí.

 

11. Jak mohu provést rezervaci ubytování?

Rezervaci můžete provést přímo na našem webu v sekci REZERVACE (https://www.spindlerovabouda.cz/rezervovat ) nebo kontaktováním naší recepce e-mailem (info@spindlerovabouda.cz). Telefonické rezervace nejsou příjímány. Děkujeme za pochopení.

 

12. Musím se registrovat pouze osobně na hotelu pro svůj pobyt?
 

Ne, umožnujeme také přihlášení ubytovaných online a to 3 dny před příjezdem. Pokud Vám automaticky nepřišel odkaz pro check in formulář, kontaktujte naši hotelovou recepci, která Vám odkaz ráda zašle a můžete si tyto formuláře vyplnit předem a ušetříte tak čas  formalitami při příjezdu.

 

13. Co vše musím mít pro příjezd na hotel připraveno?
 

Pro check in je nutné mít připravené jméno a příjmení, datum narození všech účastníků, číslo pasu / občanského průkazu, adresa trvalého bydliště,. U cizinců je povinnost předložit platný cestovní doklad i pro děti každého věku. Pokud není předložen přechází na nás povinnost nahlásit tuto skutečnost na cizineckou policii. Bližší informace zde.

Pokud jste svůj pobyt zakoupili přes cestovní kancelář či jiného poskytovatele, připravte si také prosím platný voucher.

 

14. Chci pro svůj pobyt vystavit fakturu pro zaměstnavatele – využít fond FKSP.

Ani toto není problém.

1. Rezervujte si pobyt na našem webu, pokud tuto možnost nemáte nebo ji nechcete využít, rezervujte si svůj pobyt přes sales@spindlerovabouda.cz.

2. Po rezervaci pošlete email na sales@spindlerovabouda.cz s číslem Vaší rezervace.

3. Nezapomeňte uvést fakturační údaje a požadovaný text pro fakturaci.

4. My se postaráme o fakturu a zašleme ji na Vámi uvedený kontakt.

Jakmile zaměstnavatel Vaši fakturu uhradí, budeme Vás o tom informovat.

 

12.  Kde najdu všeobecné obchodní podmínky a ubytovací řád?

Tyto naleznete přímo na našich webových stránkách: https://www.spindlerovabouda.cz/gdpr .

 

13. Jak lze na hotelu platit? 

Platit u nás můžete :

 

Na recepci hotelu:

hotově CZK, PLN, EUR - aktuální kurz na recepci hotelu

kartou

 Lze platit po předchozí domluvě předem na fakturu či FKSP

 Benefitní společnosti BENEFIT PLUS a BENEFITY. 

 

V restauraci:

hotově CZK, PLN, EUR - aktuální kurz naleznete vždy v jídelním lístku. 

kartou nad 500,- CZK

 

Těšíme se na Vaši návštěvu a přejeme Vám nezapomenutelný pobyt ve Špindlerově Boudě! Pokud jste zde nenašli odpověď na svou otázku, napište nám na info@spindlerovabouda.cz, rádi Vaše dotazy zodpovíme. 

REZERVACE
Ochrana soukromí a nastavení
Abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu, používáme soubory cookie. Informace o vaší práci s webem také sdílíme s našimi partnery pro sociální média, inzerci a zpracování analýzy, a to v souladu s dokumentem Zásady zpracování osobních údajů. V části „Nastavení souborů cookie“ můžete upravit své preference. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.
FKSP - žádný problém
FKSP - žádný problém

Využijte FKSP na Váš pobyt u nás!

Máte možnost platit za svůj pobyt ve Špindlerově Boudě také prostřednictvím fondu kulturních a sociálních potřeb (FKSP) od Vašeho zaměstnavatele.

Užijte si komfortní ubytování, relaxaci a nezapomenutelné zážitky v srdci Krkonoš bez zbytečných starostí o platbu.

Jak na to?

1. Rezervujte si pobyt na našem webu 

2. Po rezervaci pošlete email na sales@spindlerovabouda.cz s číslem Vaší rezervace.

3. Nezapomeňte uvést fakturační údaje a požadovaný text pro fakturaci.

4. My se postaráme o fakturu a zašleme ji na Vámi uvedený kontakt. 

Těšíme se na Vaši návštěvu a přejeme Vám nezapomenutelný pobyt ve Špindlerově Boudě!

Tým hotelu Špindlerova Bouda